Χαρακτηρηστικα:
Βασικός εξοπλισμός: (Agility city 50 /125/150/200i)
Σχολια :
Προσωπικα η γνωμη που εχω αποκτησει απο την μεχρι τωρα συμβιωση μου με το σκουτερ ειναι πολυ καλη αρκετα δυνατο με παρα πολυ καλα και δυνατα φρενα σε σημειο να σου προκαλει εντυπωση για σκουτερ πολυ καλο ρατημα κολημενο στον δρομο κανενα προβλημα με διπλο ατομο τραβει το ιδιο γρηγορο προσωπικα για μενα ,με πολυ καλο φωτισμο το βραδυ ανετη σελα και για τον οδηγο και για τον συνοδηγο πρωσοπικα εγω και οσοι εχω ανεβασει πανω δεν εχουν κανενα προβλημα με τους μασπιεδες που βαζουν τα ποδια τους .Εχει πολυ ομορφο θορυβο χωρις να προκαλει.... και σχετικα λιγο και οσο το στρωνω ακομα λιγοτερο.Βεβαια εχει και τα αρνητικα του οπως καθε σκουτερ οπως οι σκληρες αναρτησεις η απουσια της μανιβελας που σου δινει εα αισθημα ασφαλειας οσο να νε επισης τα ελαστικα δεν ειναι και τοσο καλης ποιοτητας θελουν αλλαγη οπωσδηποτε.Γενικα το θεωρω μια πολυ καλη αγορα και σιγουρα θα το διαλεγα απο αλλα της κατηγοριας του.
Λοιπον εδω οπως καταλαβατε θα συζητησουμε οτι εχει σχεση με την αγορα μηχανης .Εγω εβαλα τις τιμες και τα τεχνικα χαρακτηριστηκα ολων των μοντελων agility τα οποιθα θα τα βρειτε φυσικα και στο σαιτ της κυμκο. απο εκει και περα μπορειτε να ποσταρετε για οποιοα αλλη μηχανη θελετε η εχετε ποσο την πηρατε αν ειστε ευχαριστημενοι κ.τ.λ
Mariosprob
Εχω το agility city 125 cc εδω και 1 χρονο περιπου ειμαι αρκετα ευχαριστημενος ιδιως απο την τιμη που το αγορασα γιατι για τα λεφτα του αξιζε και με το παραπανω....τα κλασικα προβληματα μονο των αναρτησεων και τω ελαστικων τα οποια εχουν διορθωθει εν μερει .Γενικα θεωρω τα agility δυνατα μηχανακια και αρκετα ευλιγιστα στην κινηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠετρος
εχω κατι κομμενα κουτσουρα στις ιδιες διαστασεις αμα θες περνα απο εδω τα χαριζω θα ειναι ετη φωτος καλυτερα απο τα μαμα.
ΔιαγραφήΚαλησπερα Πετρο ηθελα να σε ρωτησω αν αλλαξες ελαστικα και τι μαρκα ελαστικα εβαλες και αν εισαι ευχαριστημενος με αυτα γιατι θελω να τα αλλαξω και εγω .
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστω
Ναι τα αλλαξα και σωθηκα ειχα τα kenda και ηταν σκετο ναυλον.Εβαλα τα Metzeler feel free και με εχουν σωσει αρκετες φορα ειναι παρα πολυ καλα στο δρομο και δεν κουνιουντε ρουπι.Στα προτεινω ανεπιφυλακτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήπετρος
παιδια ειμαι υποψηφιος αγοραστης του agility 200 αλλα κολλαω σε μερικες λεπτομερειες,καποιοι ιδιοκτητες στο δρομο που εχω ρωτησει μου ειπαν οτι με το ζορι πιανει τα 100χλμ και οτι γενικα ειναι αργο για τα κυβικα του.Επισης θα ηθελα να μαθω αν το 200 αξιζει τα 400ευρω παραπανω απο το 150.Ευχαριστω..Κωστας
ΑπάντησηΔιαγραφήναι τα αξιζει το ενα πιανει 95 και το αλλο 98 χλμ οποτε για 3 χλμ 400 ευρω δεν λεει τιποτα.αμα τα χεις για πεταμα παρτο.
ΔιαγραφήΝαι διότι το 200μοντελο είναι 165 κυβικά ενώ το 150 είναι 150αρι κανονικά.ειμαι έτοιμος στο 150αρι που χω να του βάλω βαριατορ μαλοσσι
Διαγραφήκαλησπερα παιδια,πριν 2 βδομαδες αγορασα το agility200i.παρατηρησα ομως πως ο δεικτης βενζινης
ΑπάντησηΔιαγραφήδε μενει ποτε σταθερος σε ενα σημειο σε ολη τη διαδρομη,με αποτελεσμα και να μοθ φαινεται πως πρεπει να το γεμιζω συνεχεια αλλα και ποτε να μη ξερω ποση βενζινη εχει το ρεζερβουαρ.Επειδη εχω υην εγγυηση θαθελα να σας ρωτησω..ειναι προωλημα της συγκεκριμενης μηχανης?φτιαχνεται?τοχει παρατηρησει κανεις αλλος?ευχαριστω πολυ.και κατι αλλο,τρωει τοσο πολυ βενζινη οσο μοθ φαινεται??η ειναιη ιδεα μου?
καλησπερα φιλε μου το προβλημα με τον δεικτη βενζινης ειναι συχνο πιστευω πολοι το εχουν στο agility βεβαια και στα αλλα μηχανακια ...απο οτι φενεται δεν ειναι σωστα σχεδιασμενο.το ντεποζιτο μεσα εχει ενα φλοτερακι που μετραει την σταθμη της βενζινης οποτε καθε φορα που ανεβαινεις μι ανηφορα πχ κουνιεται και αλλαζει ο δεικτης .εμενα στα 2000χμ εχει σταθεροποιηθει λιγο αλλα δεν πιστευω να σταθεροποιηθει ποτε οποτε ο καλυτερο τροπος να το ελεγχεις ειναι να κοιτας το ντεποζιτο δεν γνωριζω αν φτιαχνεται καλο θα ηταν να ρωτησεις.το μηχανακι σου ακομα στρωνεται και ειναι λογικο να τρωει τοση βενζινη οποτε δεν ειναι ιδεα σου οταν στρωθει θα τρωει πολυ πιο λιγη εγω ξεχναω να το γεμισω.ελπιζω να βοηθησα ευχομαι να το χαρεις το μηχανακι σου με πολλα και απροβληματιστα χιλιομετρα ...οτι σου συμβαινει ποτε μην δυσταζεις να απευθηνεσαι στην εταιρια και να τους πιεζεις να λυσουν το προβλημα σου
ΑπάντησηΔιαγραφήνα κοιτας το δεικτη οταν εισαι στο φαναρι σταματημενος
Διαγραφήσευχαριστω πολυ μαριε,η αληθεια ειναι πως εχω απογοητευτει λιγο μαυτο το προβλημα γιατι κανω πολλα χιλιομετρα και δεμουναι και οτι το καλυτερο να μη ξερω ποτε πρεπει να το γεμισω αν δε το κοιταξω εγω,ειναι πολυ σπαστικο να βλεπω με κατηε γκαζια η βελονα να κουνιεται,δεν το κανει μονο σανηφορα και κατηφορα,τα λαστιχα λες να ταλλαξω?ειναι καλα της μανας του?κατα ταλλα εστω απο εμφανιση μαρεσει πολυ
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλαρακι μην τρελενεσε σε λιγο καιρο δεν θα κουνιεσε ουτε εσυ απο την πολυθρονα για να το καβαλησεις.
ΔιαγραφήΚοιτα ειναι σπαστικο το καταλαβαινω το ειχα και εγω στην αρχη αλλα τωρα το συνηθησα εχει φτιαξει και λιγο και εχω μαθει και το υπολογιζω.τωρα απο λαστιχα πιστευω οποιον και να ρωτησεις θα σου πει να τα αλλαξεις οπωσδηποτε ειναι αχρηστα..εγω προσψπικα εχω βαλει michelin city grip και εχω ησυχασει δεν γλιστρανε καθολου και γενικα ειναι παρα πολυ καλυτερα απο τα μαμισια.οτι αλλο θες εδω ειμαι...
ΑπάντησηΔιαγραφήγεια σας και παλι!!σε λιγο θα παω για το πρωτο σερβισ των 1000,εχω το agility 200i,εκτος απο τα γνωστα που πρεπει να κανει υπαρχει κατι που πρεπει να του πω παραπανω?πχ εχι κοφτη το μηχανακι?για να του πω να τον βγαλει,οι μπουκαλεσ ρυθμιζονται?γιατι ειναι πετρα,να του πω να βαλει το ελατηριο στο νυχι?εχω την εντυπωση πωσ θα ξεχαστω καμια μερα και το μηχανακι θαπεσει μιας που το νυχι ανεβαινει μονο του χωρισ το ελατήσιο...και το τελευταιο..αυτος ο ερημοσ δεικτησ βενζινασ ειναι απο τη μανα του τοσο βλαμενος και ακομα και με το ανοιγμα τοθ γκαζιου κουνιεται η να του πω να το κοιταξει κιαυτο?σας ζαλισα παλι αλλα μου λειψατε!!!:-)
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλαρακι θα σου πω να κοιτας συχνα το λαστιχακι στο σταντ γιαετι κεγεται και θα σου δημιουργησει προβλημα...τωρα για κοφτες εμενα μου ειχαν πει οτι δεν εχει οι μπουκαλεςε ρυθμιζοντε γινοντε μια σκαλα πιο μαλακες αλλα εγω στα 2000 χμ δεν εχω κανενα προβλημα εχουν μαλακωσει και μακακωνουν και αλλο...το ελλατηριο στο μικρο σταντ μην το βγαλεις καλυτερα γιατι αμα το ξεχασεις κατω σε καμια στροφη θα την φας χειροτερα και για τον δεικτη της βενζινας δεν γνωριζω αν φτιαχνεται η αν μπορει να σου κανουν κατι το εχω πει και παραπανω...
ΑπάντησηΔιαγραφήετσι εκανε στον αλλο το σταντ και εκτοξευτηκε σε τοπο χλοερο οπου αναπαυετε η ψυχη του
ΔιαγραφήΤο μηχανακι για τα λεφτα του,ειναι πολυ καλο και αξιοποιστο...εχω το 200αρι και το παω συνεχεια στο κοφτη(δεν εχει)χωρις κανενα προβλημα.Απο τελικη ταχυτητα εχω δει 110χιλ.με πολυ ευνοικο ανεμο και σε νορμαλ συνθηκες 100χιλ.με το ζορι.Σε αυτο το σημειο εχω να πω οτι με σχεδον μισο γκαζι παει 90-95 ανετα και με το αλλο μισο και παραπανω γκαζι φτανει τα 100-105 με το ζορι σαν να μην δινει αλλο καυσιμο το ιντσεκσιον(αυτος ειναι ο κοφτης!?!?!).Το μηχανακι ειναι ετσι ρυθμισμενο για να καταναλωνει λιγοτερη βενζινη προφανος οποτε εαν θελουμε περισοτερα αλογα και τελικη πρεπει να ψαξουμε να βρουμε καποιον ειδικο π.χ(αναβαθμιση εγκεφαλου για περισοτερο καυσιμο!).Εγω παντος δεν ειμαι ειδικος αλλα ψαχνομαι.Υ.Γ. θα προτιμουσα να το ονομαζανε 150ί γιατι τα 163κυβ.δεν τα λες 200ί.....!
ΑπάντησηΔιαγραφήμωρα αμα σου σαλεψει τα βαφτιζεις και 500
ΔιαγραφήΚοιτα εγω προσωπικα ειμαι αρκετα ευχαριστημενος και απο οτι ακουω και απο αλλους που το εχουν πανω κατω ολα καλα τωρα αυτο που λες αν γινεται καμια μετατροπουλα να τραβαει λιγο απραπανω και μαθεις το οτιδηποτε ποσταρετο εδω θα χαρω πολυ να το ακουσω...τωρα για το πως θα επρεπε να το λενε αστα ψιλοκοροιδια το θεωρω γιατι τα κυβικα του δεν πλησιαζουν καν τα 200 ας ηταν 180 και ας το ελεγαν 200 αλλα οχι 164 κυβικα ελεος.
ΑπάντησηΔιαγραφήMariosprob
file exo to agiliti 16 plas 125 kai pai mexri 120 xiliometra se ef8ia ti ekana alaksa pistonaki mono kai evala ligo pkio megalo veltio8ike polli kai stin ekinusi se travai piso dinamose poli mou stixise 300 evro me ta ergatika ala prepi na stro8i kai meta nav to kanis
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους!Σκέφτομαι να αγοράσω το agility για μέσα στην πόλη.Δεν έχω ξαναοδηγήσει γενικότερα μηχανή..είναι καλή επιλογή;Ευχαριστώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήκοιταξε φιλε προχωρα αφοβα στην αγορα αλλα μηχανη μην περιμενεις να οδηγησεις σκουτερακι ισως
ΔιαγραφήΚαλησπερα σε ολους!Εχω Agility 200i και σημερα εβγαλε ενα προβλημα που δεν το ειχε ξαναεμφανισει,συγκεκριμενα οταν το φορτωσα με διπλο ατομο το οποιο ειχε παραπανησια κιλα μεν αλλα οχι τοσα ωστε το διπλο σταντ σε καθε λακουβα να χαλαρωνει,να απεμπλοκαρει και να βρισκει καπου οπου δεν καταλαβαινα αν ηταν το καρτερ ή κατω στην ασφαλτο,αποκλειω το δευτερο σεναριο παντως και το μονο που σκεφτομαι ειναι οτι εχει χαλαρωσει το ελατηριο και δεν μπορει να το επαναφερει ξανα οταν πεσει σε λακουβα με βαρος!εχει κανεις αλλος αυτο το ποβλημα?οσο για το δεικτη βενζινης ειναι πολυ σπαστικος ο τροπος που δουλευει και δεν ξερεις τι καταναλωνει τελικως!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημερα σε ολουσ...πριν λιγεσ μερεσ πηρα στην κατοχη μου ενα agility 200i και εχω παρατηρησει οτι τριζει το τιμονι αρκετα και με δευτερο ατομο ακουγετε ενασ ηχοσ σαν να βρισκει καπου ο κινητηρασ...υπαρχει τροποσ αντιμετωπισεισ?η εγγυηση το καλυπτει?ευχαριστω...
ΑπάντησηΔιαγραφήστο δικο μου το δευτερο ατομο ηταν η αιτια ειχε κατι στομαχικες διαταραχες γιαυτο και οι παραξενοι θορυβοι .Μηπως να παει για καμμια γενικη αιματος και ουρων για αρχη ο συνεπιβατης?
Διαγραφήο θορθβος στο τιμονι ειναι απο την ντιζα του κοντερ.εκει που περναει η ντιζα σε ενα μικρο μεταλικο δακτυλιδι που ειναι στην δεξια μερια του φτερου τριβετε και κανει αυτον τον θορυβο.με πατεντα δικη σου βαλε ενα σωλινακι στο μεταλο και δεν θα ξαναακουσης τον θορυβο αυτο.τωρα για των θορυβο που ακους οταν βαζεις δευτερο ατομο σιγουρα ειναι το ιδιο με το δικο μου το οποιο και ελυσαμε ενα μεγαλητερο λαστιχακι στο διπλο σταντ,γιατη αυτο που εχει του πεφτει μικρο και μολις κατσι δευτερο ατομο βρισκει στο λαμαρινακι που εχει σαν προστασια κατω απο το καπακι του λουριου,αν σκυψεις απο κατω θα το δεις το λαμαρινακι φαγωμενο.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα παιδια αν θέλετε αγορα agility μπήτε εδω...Πουλάω το δικο μου γιατι θέλω να παρω αλλο μεγαλύτερων κυβικών...Δείτε εδω http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1825942/
ΑπάντησηΔιαγραφήkalispera paidia exo parei to Agility 150 exo kanei 350 xiliometra kai thelo na rotiso kapoia pragmtakia.1}ta amortiser tou trizoun mprosta opos kai to diskofreno..?2>otan vazo deytero atomo i pao kapou 50-60xiliometra kanei piso san na magonei les kai akoumpaei kapou 3>simera mou evgale kai allo i strofes tou kinitira mou fenete einai poli psila to relanti tou 4>auto kolo roloi pou exei pos rithmizete te paidia eleos exo trelathei
ΑπάντησηΔιαγραφήto roloi ruthmizetai patwntas k ta 2 koumpakia pou exei dipla...
ΑπάντησηΔιαγραφήthank u to rithmisa file
ΑπάντησηΔιαγραφήexo to agility 150 kai exei ena themataki to exo kanei 800xilimetra meta ta 60-65 otan pao arxizei kai kanei ena thorivo apo piso kai mou fenete oti san na vriskei,ti mporei na ftaiei to exei kaneis allos to idio provlima?
ΑπάντησηΔιαγραφήπρωκτικο ειναι το θεμα οσο ανοιγει τοσο περισσοτερος θορυβος
Διαγραφήφιλε να πας στην αντιπροσωπεια να το πεις γιατι μου το εκανε και εμενα και κατι ειχαν τροχισει που ακουμπαγε δεν πολυ καταλαβα αλλα εφτιαξε το προβλημα συν το οτι ν τους πεις να σου βαλουν εαν δεν σου εχουν βαλει την βαση στο διπλο το σταντ γιατι οταν μου ειχε φθαρει εντελως το λαστιχακι ειχε κολησει το σταντ με το ψαλιδι και ειχα μεινει η αναρτησεις κατω...εγκληματικο!
ΑπάντησηΔιαγραφήeuxaristo poli file piga stin antiprosopeia sto DAVANOPOULOU THESS.sti monastiriou kai irthe ena tsakalaki kai mou leei den exei tipota kai tetoia tha to doume oti thelei sta 1000 sto servis tha to koitakso giati einai poli spastiko
ΑπάντησηΔιαγραφήgeia xara se olous ,2 thematakia exo ama kserei kaneis na voithisei 1>otan vazo deytero atomo ligo vari einai san na magonei i piso i roda oxi otan dino gkazi otan stamatao sto frenarisma kai 2>otan pao pano apo 60 xiliometra kanei ena thorivo piso kapos etsi.To thema einai oti piga na to doune kai mevgazoune kai trelo oti einai mia xara kai den mporoun na vroune ti einai se 2 diaforetika synergeia opios gnorizei kati tha ithela mia voitheia,,,
ΑπάντησηΔιαγραφήτο ιδιο ειχα κ εγω,οταν ανεβαζα διπλο ατομο ή επεφτα σε λακκουβα ακουγα ενα εντονο θορυβο κ το διπλο σταντ ανεβαινε κ μαγκωνε καπου κ εκανε εναν πολυ τραχυ ηχο που εμοιαζε να βγαινει απο το κινητηρα αλλα τελικως ηταν οτι ειχε καει το λαστιχο που σταματουσε το σταντ οταν μαζευε κ λογω του ελατηριου κ της ελλειψης του στοπ απο καοτσουκ δν ειχε που να σταματησει κ κοπανουσε!πηγα κ αλλαξα το λαστιχο κ περασα κ βαση να μη βρισκει πανω στο κινητηρα κ ξανακαει κ δν εχω ξανακουσει κατι!τωρα ακουω να τριζει πολυ το τιμονι κ εχω 5.500 χλμ με το 200i!επισης θα προσθεσω πως τα λαστιχα τα μαμα ειναι απαραδεκτα σε συνθηκες βροχης!θελω να τα αλλαξω κ ηθελα να ρωτησω ποσο τα βρηκατε στην αγορα κ τι εταιριες παιζουνε?
ΑπάντησηΔιαγραφήειπαμε χιλιες φορες οταν βρεχει το ξεχνας
ΔιαγραφήΚαλησπερα σας καταρχας πολλα μπραβο στον δημιουργο της σελοδας. Σκεφτομαι να αγορασω ενα agility 150cc του 2009 με 16000χλμ σε πολυ καλη κατασταση εχετε να μου προτεινετε κατι ιδιαιτερο να προσεξω ειμαι μηχανικος αυτοκινητων και ψιλο κατεχω. Επεισης θα ηθελα να μου πειτε τι κΑταναλωση βενζινης εχει. Ευχαριστω εκ των προτερων!
ΑπάντησηΔιαγραφήναι πολλα μπραβο στο δημιουργο της σελοδας αχαχαχαχαχαχαχα
Διαγραφή5λιτρα καιει στα 100χιλιομετρα. τελικη καπου στα 80χιλιομετρα. στα 2000 χιλιομετρα ξεκινησαν τα προβληματα μου. καινουριο το μηχανακι και μου ειπε ο μηχανικος οτι αυτα βγαινουν προβληματικα τα πιο πολλα στη
Διαγραφήν καμπανα.
Πουλαω 200αρι με 10.000 χλμ.Απαραδεκτη αναρτηση του kymco και η αντιπροσωπεια επισης.Ξερα αμορτισερ και δεν αναγνωριζει ελλατωμα ενω το συνεργειο λεει αλλαξε λαδι και δωσε και 60 €.
ΑπάντησηΔιαγραφήπολυ εξυπνη κινηση να το πουλησεις και με τα ωραια που γραφεις για το μηχανακι δεν θα προλαβαινεις να σηκωνεις το τηλεφωνο
ΔιαγραφήΤο τριξιμο στο τιμονι ειναι προβλημα που το εχουν ολα. Κ εγω και 2 φιλοι εδω στην Καλαματα το εχουν και το εχει παρουσιασει και στους 3 μας. Ο αντιπροσωπος εδω μας ειπε οτι δεν ειναι προβλημα, απλα απο τις χαμηλες στροφες του κινητηρα δημιουργειται το τρεμουλο.Η αληθεια ειναι οτι το κανει μονο οταν ξεκινας η πηγαινεις με πολυ λιγα χιλιομετρα. Το προβλημα που ειχα εγω, ηταν και ειναι γιατι δεν διορθωθηκε, οτι ο πισως τροχος ειναι ελαχιστα στραβος με αποτελεσμα να νιωθω ενα μικρο κλοτσημα στην μανιβελα του πισω φρενου οταν φρεναρω.Στην αρχη στην αντιπροσωπεια της Καλαματας μου ειπαν οτι φταιει η δισκοπλακα, να τους το παω να την αλλαξουν, αλλα οταν το πηγα διαπιστωσαν οτι ειναι στραβος ο τροχος και παρηγγειλαν αλλον. Το πηγα, το αλλαξαν αλλα παλι τα ιδια. Τελικως και μετα απο πολλα "καντηλια" στην εταιρεια, αλλαξαν 3 τροχους με τον τελευταιο να ειναι λιγο καλυτερος απο τους προηγουμενους.Ηταν ελλατωματικη η παρτιδα απο το εργοστασιο ηταν η δικαιολογια τους.Δεν εβγαλα ακρη, και περιμενω αν βγει καινουρια παρτιδα να μου τον αλλαξουν.Το αποτελεσμα ειναι οτι δεν διορθωθηκε το προβλημα και φοβαμαι πως το ενα θα φερει κ αλλα. Ας βγω ψευτης αλλα απο αξιοπιστια η εταιρεια δεν ειναι κ οτι καλυτερο.
ΑπάντησηΔιαγραφήπαιδια το τριξιμο στο τιμονι ειναι απο τα πλαστικα στο πανω μερος..βγαλτε τα και βαλτε στα σημεια που ενωνουν (και στο μασκακι) η λιγη σιλικονι η αφροδες (σφουγγαρακι )και θα ξενιασετε
Διαγραφήμολις απαντησες εναμιση χρονο μετα σε εναν που ηδη το βαψει μπλε και........
Διαγραφήτο τριξιμο που ακουγετε στο μπροστινο μερος [τιμονι] το εντοπισα,στην ντιζα του κοντερ εκει που περναει η ντιζα στο μεταλικο δακτυλιδι που ειναι στο φτερο.του περασα ενα πλαστικο στο δακτυλιδι και σταματισε ο θορυβος.
Διαγραφήκαλησπερα!αυριο θα κοιταξω ενα agility 125 και αν ειναι καλο λεω να το παρω!
ΑπάντησηΔιαγραφήθελω να μου πειτε κανα δυο συμβουλες για το τι μπορω να κοιταξω κατα τον ελεγχο!
δευτερον 2-3 αποψεις αν μπορειτε να μου πειτε για το μηχανακι αν ειναι μια αξιολογη/αξιοπιστη επιλογη για scooteraki γιατι και θα το εχω για εξυπηρετηση καθαρα μιας και εχω ηδη αμαξι απλα θελω να ξενιασω λιγο απο εξοδα!
ΕΧΩ ΕΝΑ AGILITY 150 ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΑΙΕΙ ΠΟΛΥ ΛΑΔΙ.ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΜΒΟΛΟ-ΚΥΛΙΝΔΡΟ.ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΥΣΙ ΕΙΧΕ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΦΡΑΚΑΡΕ.ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ NEW ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΟΛΩΝ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΠΑΛΙ ΚΑΙΕΙ.ΕΒΑΛΑ ΑΛΛΟ ΛΑΔΙ 20-50 ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ?
εχω το 150 στα 11000 χιλιομετρα με εκαψε ολο το λαδι χωρις λογο και με κολησε και τα σερβις κανονικα.γενικα μηχανικα δεν μου αρεσε γιατι βγαζει προβληματα στα λιγα χιλιομετρα
Διαγραφήεχει ξερα αμορτισερ τα πλαστικα απο το τιμονι τριζουν και στο ξεκινημα κλοτσαει και σε ενα μηχανακι με 15000 χιλιομετρα που ειναι καινουργιο ακομα
Διαγραφήπου σχεδον ολα τα μηχανακια εχει καψει ανορθωτη.και τωρα με εβγαλε προβλημα στην μιζα
Διαγραφή6000 km με μασησε το γραναζι της μανιβελας 11000 με εκαψε το λαδι και κολησε 12000 με εσπασε τον συμπλεκτη με εκαψε ανορθωτη τα πλαστικα τριζουν τα αμορτισες εγιναν πολυ ξερα 20000 με χαλασε η μιζα 26000 περιμενω το επομενο
ΔιαγραφήΓια το κλωτσιμα επειδή το είχα κι εγώ πρέπει να αλλάξεις καμπάνα το είχα κι εγώ βάλε ιταλική ΓΤ τις άλλες 2 Π έβαλα τις κολλούσε και ξανακλοτσουσε μόνο με την ιταλική βρήκε την υγεία του 120ευρω είχε ονλαιν
Διαγραφήτο οτι σου καιει λαδι ενω εβαλες καινουργιο κυλινδρο πιστονι ελατηρια για εμενα εχουν μπει σε λαθος φορα τα ελατηρια.τα ελατηρια δεν μπενουν οπως νανε αλλα εχουν καποια φορα[σταβρωμα των εγκοπων για να μην περναει το λαδι]
Διαγραφήpaidia exw ena 150ari agility exw kanei 6800xl kai ola kala ..exei omws tn teleutea bdomada phra enan uporbaro sunodhgo kai s ena frenarisma m ekane ena periergo tri3imo otan tn afhsa ola kala meta apo duo meres m t 3ana ekane mono m emena epanw eipa 8 einai t takakia gt apo ekei katw t akouga paw t allazw kai o mhxanikos auto m eipa apo edw 8 einai ..!!otan t phra mia xara a8orubo meta apo mia mera m t 3ana ekane ..t kanei s taxuthtes ligo ligo prin stamatisw kai otan pataw freno alla dn strwnei amesos molis t afoinw t freno..3ereis kaneis t einai .???
ΑπάντησηΔιαγραφήexo to 150 kai otan xekinao moy skotsari mexri na xekinisi,,,,alaxa imanta mbilies alla pali to idio,,,,xerei kapoios kati,,,?
ΑπάντησηΔιαγραφήmou ekane akribws to idio otan to estrwna meta ta 900 xlmtr stamathse apla dokimase na anoigeis pio polu to gkazi stis ekkiniseis
ΔιαγραφήΚαλησπερα παιδια.
ΑπάντησηΔιαγραφήεχω βρει ενα agility city 150cc και ηθελα να παρω μεταχειρισμενο,ειναι του 2009 με 7.000χλμ.το θεμα ειναι οτι ενω ημουν ετοιμος να το παρω διαβασα εδω τα προβληματα που εχει εμφανισει σε πολλους ιδιοκτητες.πχ το τρεμουλο και ο θορυβως απο μαγκωμα στην πισω ροδα.
τελικα εχουν βρεθει απο που προερχονται αυτα τα προβληματα?
ιδιως αυτο που διαβασα απο πολλους οτι μολις εκατσε συνοδηγος λιγο υπερβαρος αρχισε το προβλημα το βρισκω πολυ σοβαρο και δεν θελω να παρω ενα μηχανακη και να μου φανε αλλα τοσα τα αρπαχτικα η μηχανηκοι.
ευχαριστω.
Καλησπερα κ απο εμενα,εχω το 200i ενα χρονο με 3700χλμ.Γενικα ειναι πολυ τιμιο μηχανακι,αλλα εχει και μερικα θεματακια που θελουν προσοχη.
ΑπάντησηΔιαγραφή1.τα λαστιχα θελουν αλλαγμα
2.ο δεικτης βενζινης δεν φτιαχνεται
3.αρκετα βγηκανε με στραβο πισω τροχο(αλλαζεται στην εγγυηση)
4.το λαστιχακι στο κεντρικο σταντ θελει πατεντα γιατι χαλαει ευκολα.
5.η βαλβολινη στο διαφορικο πρεπει να ειναι 180ml(ειναι λαθος η πανω τρυπα ελεγχου!)
6.το προβλημα με τις μπροστα μπουκαλες λυνεται με αλλαγη λαδιων και ελατηριων.
Στα θετικα του ειναι η τιμη και τα φθηνα ανταλακτικα του.Εχει 110χλμ τελικης με καλο στρωσιμο(εργοστασιακο).Υπαρχει agility 150 με 75000χλμ!!!με κανονικο σερβις και κινηται ακομα χωρις προβληματα.
Ειναι και scooter με 5000€+ που βγαζουν περισσοτερα προβληματα,αλλα δεν το λενε οι ιδιοκτητες τους......
Καλησπέρα σε όλους τους Agilities. Εχω το 200i 4 μήνες, 1000χλμ. Θα συμφωνήσω με τον από πάνω φίλο ότι γενικά είναι τίμιο μηχανάκι σε σχέση με τα χρήματα που κοστίζει. Όλα τα ψιλοπροβλήματα που αναφέρονται εδώ (τριξίματα κτλ) όντως υπάρχουν και ο καθένας κάτοχος αντιμετωπίζει και από κάποιο. (Ελπίζω κανένας να μη τα έχει όλα μαζί). Αλλά ξαναλέω, είναι ψιλοπροβλήματα που απλά μπορεί να μας ψιλοστεναχωρούν περιστασιακά. Το σοβαρό πρόβλημα είναι να σ' αφήνει το μηχανάκι στο δρόμο από κινητήρα ή από άλλες σοβαρές βλάβες, αλλά κανένας δε μιλάει εδώ για τέτοια πράγματα γιατί απλά το μηχανακι είναι αρκετά αξιόπιστο και τίμιο. Εξάλλου, αν δείτε και άλλα παρόμοια μηχανάκια θα ανακαλύψετε ότι κι εκείνα έχουν τα ψιλοπροβληματάκια τους και μάλιστα κοστίζουν αρκετά πιο ακριβά (και για την αγορά και για τα ανταλακτικά τους) από το Agility. Όσο για το δείκτη βενζίνης, θα έλεγα ότι όλες οι παρατηρήσεις που αναφέρονται παραπάνω (το βλέπω και στο δικό μου) οφείλονται στο σχήμα του ντεπόζιτου και στη θέση που βρίσκεται το φλοτέρ. Ουσιαστικά λοιπόν, δεν υπάρχει κάποια βλάβη που μπορεί να διορθωθεί απλά είναι αποτέλεσμα κακής σχεδίασης του ντεπόζιτου που καταλήγει στη μειωμένη ακρίβεια στην ένδειξη της ποσότητας βενζίνης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μία παράκληση παιδιά...
ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ GREEKLISH για να καταλαβαινόμαστε όλοι καλύτερα!
Καλές βόλτες σε όλους πάντα με ασφάλεια!!!
exo ena agility 150 me 5600 xiliometra mou kanei to eksis otan kano mia megali apostasi arxizei kai synxronizei to anemistiraki tou kai akougete asxima poli dunata eidika otan afino to gkazi vasika otan eimai pano apo 70 arxizei kai to kanei gnorizei kaneis ti paizei?
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπερα σκεφτομαι να αγορασω ενα αγκιλιτυ 125 ειναι αξιοπιστο ξερει κανεις
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι για τον πουτσο παρτο
ΔιαγραφήΚαλησπερα σε ολους σας,μηπως μπορειτε να μου πειτε μετα τις 4 βιδες απο το πλαστικο που κρατα το κοντερ,πως στο καλο βγαινει???
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι κουμποτο η εχει και κατι αλλο?
Ευχαριστω!
kalhsperaa exw to agility to 200i me molis 1900klm poli aksiopostio mixanaki logikh katanalwshh to thema tis telikhs pou rwthsa mixanikoo mou eipe oti tha lutheii meta ta 5000klm tha anoikseii to mixanakii kai tha dw mia aksioprepes telikh paidia borei kapoios na mou eksigisei ti paizei otan exeis dikabaloo kai kopanaei to mixanakii?kati diabasaa alla den katalabaa peite gia na to diorthwsww mn to klaiww kainourgio mixanaki
ΑπάντησηΔιαγραφήgeia sas paidia !! exw to 200 ena xrono twra kai exw kanei 7.000 xil
ΑπάντησηΔιαγραφήta lastixa xalia, plastiko !! de ta exw allaksei akoma !
exw ena problhma , sthn ekinhsh kai molis mplokarei o troxos gia na ksekinhsei mou klotsaei se uperboliko bathmo , tha stamatisw kai otan ksekinhsw pali tha to kanei !!
o mastoras eipe oti kati katharise kai eutiakse gia polu ligo omos , se 100 xil to ksanaekane !! ena entalaktiko allhs markas exei 150 euro !!!! akoma de to exw ftiaksei !
an kserei kaneis kati na mou pei euxaristw !
eksizei ta lefta tou gia 163 oxi gia 200ari kai de kaiei tipota egw kanw 130xiliometra kai bazw 7 euro me 1,65 to litro !!
Kαλησπέρα κ από μένα και χαίρομαι πολύ που υπάρχει αυτή η σελίδα. Την βρήκα ψάχνοντας για απάντηση σ ένα θεματάκι που έχω με το 200άρι και δε βρήκα πουθενά λύση. Βεβαια ίσως φταίει και το γεγονός πως είμαι λίγο πολύ άσχετος με μηχανές οπότε ίσως δε το έψαξα σωστά. Θα το εκτιμούσα πάντως αν κάποιος έμπαινε στο κόπο και μ απαντούσε με απλά λόγια. Έχω το 200 λοιπόν , καινούργιο , 1 μήνα τώρα και περίπου 500km. Το θέμα είναι πως καμιά φορά πηγαίνοντας στο δρόμο και με σταθερά κρατημένο γκάζι και ταχύτητα όχι πάνω από 60-70km γιατί ακόμα το στρώνω , πέρα από τον ήχο του κινητήρα ακούγεται κ ένας ήχος για μερικά δευτερόλπετα σαν , πως να το πω, σαν γουργουρισμα. Και μερικές φορές το κάνει και στην εκκίνηση από στάση. Σήμερα λοιπόν κατάλαβα ,χωρίς να έχω γνωσεις από μηχανές όπως σας είπα , ότι ήταν κάτι του στυλ γυρνάει ο ιμάντας αλλά δεν δίνει κίνηση. Και ακουγόταν πολύ έντονα σαν σπινιάρισμα στο κινητιρα χωρίς να δίνει κίνηση. Μιλάμε έμεινα κολλημένος στο φανάρι , αφησα το γκάζι και το ξανανοιξα , το ίδιο πάλι , το ξανακανα , πάλι το ίδιο. 3 φορές έγινε μέχρι που την 4 ξεκίνησε. Οπως το άκουσα λοιπόν και όντας τελείως άσχετος από μηχανές , μου ακούστηκε σαν να γυρνάει ο ιμάντας και να τρίβεται πάνω σ αυτό που υποτίθεται έπρεπε να γυρίζει. Ξέρει κανείς τι παίζει?
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλε μου πήγαινε στην αντιπροσωπεία και ενημέρωσε τους, είναι η ποιο σωστή λύση απο το να ρωτάς εδω μέσα. Είναι καινούργιο το μηχανάκι σου και δεν δικαιολογήτε αυτο που σου κάνει.Μου ακούγετε σοβαρό πάντως....είναι θέμα κίνησης!
ΑπάντησηΔιαγραφήAυτό έχω σκοπό να κάνω , απλά ήθελα να ακούσω κ μια άποψη αν ξέρει κάποιος τι είναι , μην πάω σαν πρόβατο στην αντιπροσωπεία..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΤΟ 200ι ΟΙ ΜΑΜΑ ΜΠΙΛΙΕΣ ΣΤΟ ΒΑΡΙΑΤΟΡ ΕΙΝΑΙ 14ΓΡ.ΕΓΩ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΑ ΜΕ 13ΓΡ.ΜΠΙΛΙΕΣ DR.PULEY ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΑΙΣΘΗΤΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΠΑΝΤΟΥ ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΟΥ.ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΑΝΩ ΣΤΟ 200ι ΑΣ ΤΗ ΓΡΑΨΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερα σε ολους...kumco agility 150 με 3000 χλμ...με το καλημερα καμμενος ανορθωτης και μπαταρια...μετα ελλατωματικο φαναρι (αλλαχθηκαν εντος εγγυησης) ..τωρα προβλημα μεφλοτερ βενζινης και πισω φρενο(κλωτσαει)...φυγοκεντρικο με περιεργη συμπεριφορα....οσο αφορα τις αναρτησεις απλα ειναι ξερες...μεθαυριο παει για το σερβις των 3000 και βλεπουμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε για το πισω φρενο που κλοτσαει φταει ο στραβος τροχος. Βγηκε μια παρτιδα με ελλατωματικους και εμενα μου τον αλλαξαν 3 φορες για να βρουμε εναν να κλοτσαει λιγοτερο (στην εγγυηση).Επισης στα 5500 χιλ. αλλαξα φυγοκεντρικο και πισω σιαγονες στην εγγυηση γιατι το μηχανακι εκανε πατιναρισματα συνεχως στην εκκινηση. Απαιτησε να σ τα αλλαξουν ολα. Τωρα που εισαι στην εγγυηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήπαιδια για το 50αρι τη λετε?
ΑπάντησηΔιαγραφήφοβερη αγορα θα κλαις απο την χαρα σου με τις επιδοσεις του
Διαγραφήπαιδια με το service τι παιζει αντιπροσωπος με αντιπροσωπο εχουν αλλες τιμες ? κ αν ναι ξερετε κανενα οικονομικο ?
ΑπάντησηΔιαγραφήαπο τοτε που μετακομισα κ το πηγα για σερβις σε αλλο αντιπροσωπο με εγδυσε μου πηρε 90 για τα πολυ κλασσικα ενω ο προηγουμενος μου επαιρνε 50 περιπου ? sos απαντηστε πρεπει να παω για σερβις κ δεν υπαρχει φραγκο
παιδια αγορασα ενα 125 το οποιο θεωρω πολυ καλο για τα λεφτα του.εχω κανει περιπου 3000 χλμ. χωρις κανενα προβλημα.το μονο ελατωμα ειναι οτι καιει αρκετο καυσιμο σε συγκρηση με αλλα απ,οτι ακουω.με 6 λιτρα του ρεζερβουαρ βγαζει 120- 140 χλμ.ενω αλλα τα διπλα και παραπανω.οσο για τριξιμο των πλαστικων του τιμονιου κατα την εκινηση βγαλτε το μαυρο παμπριζακι και τοποθετηστε συλικονη στα 2 πλαστικα κοματια του τιμονιου που ειναι κατω απο το παμπριζ και τριβουν μεταξυ τους και δημιουργουν τον θορυβο.επισης αλλο ενα σπαστικο ειναι το τριξιμο των βιδων της εξατμισης που συνεχεια λασκαρουν
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω το agility 150 και από κατανάλωση με 5.3 λίτρα μου έβγαλε 160 χλμ, αλλά με ταχύτητες όχι πάνω από 50 την ώρα μέσα σε πόλη, και περιφέρεια. Νομίζω ότι αυτό αναλογεί περίπου με 2.5 λίτρα στα 100.Τα άλλα μηχανάκια που περιγράφεις ότι βγάζουν τα διπλά χλμ,τι κατανάλωση έχουν 0.5 λίτρα στα 100;Δεν νομίζω να υπάρχει αυτό που λές...
Διαγραφήπαιδιά γίνετε να με πείτε αν γίνετε να κάνω αλλαγή λαδιού μονος μου?έχω ψάξει πολύ αλλα δεν βρίσκω από που να κάνω την αλλαγή?που είναι η τάπα ώστε να την βγάλω?
ΑπάντησηΔιαγραφήρε φιλε 10 € θα σε χρεωσουνε στο συνεργειο γιατι να το κανεις μονος σου ?
Διαγραφήκαλημερα agility 150 με 9600 χλμ... μεταδοση με πολλα κουσουρια...περιεργη καταναλωση...οπως και να το οδηγησεις ειναι στα 4+μονιμως..αναρτησεις τελειωμενες..εχω το πισω στην 4η σκαλα..τζογοι απο εδραση και λαιμο..συμπεριφορα στο δρομο οχι καλη κριμα τους 16ρηδες τροχους...επισης μπερδεματα στο ρελαντι και χαλια αυτοματο τσοκ..
Διαγραφήστον κολο σου
Διαγραφή...και συνεχιζω...ολα τα ανωθεν με 60-70 χλμ καθημερινα εντος πολης και 2 φορες το μηνα εθνικη...για μενα το μοτερακι ειναι προθυμο αλλα χαντακωνεται απο το χαλια βαριατορ..και την κοντη τελικη σχεση μεταδοσης..με ενα βαριατορ διπλης ραμπας θα αλλαζε εντελως..
ΑπάντησηΔιαγραφήre paidia exw apelpistei exw to 150 me 1900 xlmtr kai exei telikh 90 se kathfora me eunoiko anemo....8a anoiksei to moteraki tou h auta einai ta xlmtr tou?
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ανοιξει και θα βγαλει ενα χερι και θα σου ρειχνει σφαλιαρες
Διαγραφήχαχχααχαχα
ΔιαγραφήΠαρακαλώ όποιος μπορεί να μου απαντήσει άμεσα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω το agility 200i σχεδόν 1 χρόνο και πριν κάνα μήνα του έκανα το service στα 3000 km. Μετά από λίγο άρχησε να μου στάζει βαλβολίνες από το φίλτρο αέρος στο πλάϊ. Το παιδί στο συνεργείο που το είχα πάει για σέρβις μου είπε ότι μάλον μου έβαλαν παραπάνω από το κανονικό και γιαυτό τα πετάει αλλά δεν έιναι τίποτα και ότι δεν θα έχω κανένα απολύτος πρόβλημα. Γνωρίζει κανείς κάτι ;; Παρακαλώ όποιος μπορεί να απαντήσει!!!
Ευχαριστώ.
http://www.youtube.com/watch?v=90cU6tugyz4
Διαγραφήτο παραπάνω βιντεάκι λέει από πού και πόσο πρέπει να βάλεις.Αν σου έχει βάλει παραπάνω λάδι,το εκτονώνει μάλλον με αυτό τον τρόπο που περιγράφεις.
καλησπερα στους agilitystas.
ΑπάντησηΔιαγραφήεχω το 150 εδω και 1,5 χρονο. ειμαι αρκετα ευχαριστημενος οσο αφορα το τραβηγμα του και την αντοχη του. πραγματικο σκυλι!
ενα θεμα εχει βεβαια με τις αναρτησεις. παρα πολυ σκληρες. σε σημειο που να τρανταζετε ολοκληρο (μαζι με αυτο και η μεση μου!:)), ακομα και στην πιο μικρη λακουβιτσα του δρομου.
σαν συνεπεια αυτων, επαθα ζημια στην μεταλικη βαση που ειναι κολλημενη πανω στο σασι και στηριζει σχαρα και βαλιτσακι. εσπασε σε 3 κομματια. μαλιστα στο συνεργειο μου ειπανε οτι δεν υπαρχει σαν ανταλλακτικο και αναγκαστικα κανανε εργοχειρο και την κολλησανε.
επειδη δεν το βλεπω να αντεχει και πολυ, και καποιος μου ειπε οτι υπαρχει εξτρα σχαρα για βαλιτσακι, που εχει και σιδερα (λαμες), που πιανουν πανω στα αμορτισερ. εχει βαλει κανεις? και αν ναι, ποσο και που?
ευχαριστω.
Βασιλης
Καλησπέρα φίλοι μου,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι μια ανάσα από την αγορά του καινούργιου agility 200i.Εάν μπορεί κάποιος να μου πει (που έχει αγοράσει πρόσφατα αυτό το σκούτερ) εάν από τα παραπάνω προβλήματα (δείκτης βενζίνης,λάστιχα του σταντ και όριο τελικής ταχύτητας) έχουν βελτιωθεί ή παραμένουν στον ίδιο βαθμό.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων, Γιώργος.
Και επίσης τι κατανάλωση έχει...
ΔιαγραφήΘέλω να αλλάξω το scooter που έχω εδώ και 12 χρόνια και σκέφτομαι για το agility (λόγω της χαμηλής τιμής...).
ΑπάντησηΔιαγραφή--Μήπως μετά θα τα δώσω διπλά στα συνεργεία και σε καύσιμα;;
--Το 150 ή το 200?? (γιατί το λένε 200 δεν κατάλαβα...)
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΗ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια και χαρα σε ολους.Θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχουν πιο μαλακα πισω αμορτισερ για να βαλω στο agility 125 γιατι με αυτα σε λιγο θα χρειαστω νευροχειρουργο.
ΑπάντησηΔιαγραφήexo to agility to 150 3 xronia den mou exei vgali oute ena provlima kai to pao souza 2 xiliometra esas pos sas vgazi provlima den katalavaino tora to ergalio se 3 meres ginete mallosi den tha pianete..naxos 7
ΑπάντησηΔιαγραφήτι.βελτιωσεις του εχεις κανει?η σκοπευεις να του κανεις?
Διαγραφήexo ena agility 150 exo ftasei ta 16000 mou exei vgalei mexri stigmis ta eksis provlimata 1>ton thorivo arxika me deutero atomo to eftiaksa eukola..to tremoulo sto timoni otan exo fortomeni tin mpagaziera arketo otan tiv vgazo stamataei den exo vgalei akri akomi ti paizei akrivos 2>espase i vasi apo tin mpagaziera piga tin kolisa me patenta den ipirxe kainourgia 3>gyro sta 10000 xiliometra mou espase ta fygokentrika kai genika klotsouse stin ekkinisi to kanei akomi se genikes grammes einai OK tha elega to mixanaki gia ta lefta tou kai ena akomi provlima i skliri anartisi mprosta eleossssssss
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως εφτιαξες τον θόρυβο που κάνει πίσω όταν έχεις δεύτερο άτομο... Και μάλιστα εύκολα... Μπορείς να μας πεις τι ακριβώς είναι αυτός ο θόρυβος & πως μπορεί να φτιαχτει..!
ΑπάντησηΔιαγραφήεχω βαλει τον συνοδηγο ολη μερα να τρωει φασολαδα και οπως καταλαβαινεις οι κλανιες του καλυπτουν καθε θορυβο
Διαγραφήthelei troxisma i vasi apo ekei erxetei o
Διαγραφήthorivos akoumpaei ston kinitira otan peftei varos
Καλησπερα στην ομαδα, εχει κανεις το agility 150 ή το 200 αλλα το 2013 μοντελο ; γιατι ολα αυτα τα προβληματα που αναφερουν οι ανθρωποι πιο πανω, θελω να μαθω εαν εχουν βελτιωθει. Ειμαι μια ανασα για να το αγορασω, αλλα με αυτα που ειδαν τα ματια μου τωρα, ειμαι αρκετα προβλιματισμενος. Ευχαριστω εκ των προτερων. Νικος
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι εγω επισης μια απο τα ιδια ημουν θετικος για την αγορα του αλλα μετα απο ολα αυτα ας παω καλυτερα για ενα pcx μεταχειρα
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημερα το εχω ενα μηνα κοντα
ΑπάντησηΔιαγραφήτο 150 μεχρι στιγμης δεν εχω διαπιστωσει κανενα απο τα παραπανω
προβληματα τρεμουλο δεικτη βενζ κλωτσηματα τριξιματα
το μονο που συμφωνω ειναι οτι εχει πολυ σκληρη αναρτηση
βεβαια το εχω πολυ λιγο καιρο σαν πρωτη εντυπωση αυτα
Έχω το agility city 125 περίπου 1 μήνα και έχω κάνει περίπου 200 χλμ. Γενικά είμαι ευχαριστημένος από την αγορά του και δεν έχω παρατηρήσει κανένα πρόβλημα από αυτά που περιγράφονται παραπάνω εκτός από τον δείκτη καυσίμου και την κατανάλωση. Όταν το αγόρασα γέμισα το ντεπόζιτο και στα πρώτα 80 χλμ μου έλεγε ότι άδειασε. Στη συνέχεια έβαλα 3 λίτρα και μου έδειχνε ότι γέμισε (!), στα 140 το ξεναγέμισα και ταυτόχρονα πήγα στην αντιπροσωπεία (και αφού τους εξήγησα το πρόβλημα) μου άλλαξαν το φλοτεράκι του ντεπόζιτου εντός εγγύησης. Τώρα στα 200 μου δείχνει ότι είναι λίγο πιο πάνω από τη μέση. Οπότε μάλλον έφτεγε το φλοτεράκι και η κατανάλωση είναι 5 λίτρα/100χλμ (η οποία είναι μεγάλη βέβαια). Μετά από 2 μέρεςς από την αλλαγή ο αντιπρόσωπος της περιοχής μου με ενημέρωσε ότι τον πήραν τηλέφωνο από την κεντρική αντιπροσωπεία έκπληκτοι για την αλλαγή του φλοτέρ σε τόσο καινούριο μηχανάκι και ζητούσαν να μάθουν αν το πρόβλημα διορθώθηκε, γιατί δεν είχαν ξανακούσει για το πρόβλημα με τον δείκτη βενζίνης (αν είναι δυνατόν!).
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμπερασματικά θα έλεγα ότι είναι ένα πολύ στιβαρό μηχανάκι και πολύ ποιοτικό για τα χρήματά του με πολύ καλή συμπεριφορα μέσα στην πόλη, αρκεί αυτή η πόλη ... να μην είναι στην Ελλάδα. Στους ελληνικούς δρόμους το προδίδουν οι κακοτεχνείες του οδοστρώματος, λόγω αναρτήσεων. Τα ελαστικά που έχει είναι της kenda και θεωρούνται μέτρια για τους δικούς μας δρόμους. Απ' ότι διαβάζω τόσο οι αναρτήσεις, όσο και τα ελαστικά είναι πρόβλημα σε όλα τα μηχανάκια της συγκεκριμένης κατηγορίας. Είναι πρόβλημα που προέρχεται από το την εξικονόμηση κόστους από πλευράς εταιρείας με στόχο να το κυκλοφορήσει στην αγορά στην πολύ χαμηλή τιμή (μόλις 1685€ μετρητοίς και με δώρο όλα τα αναλώσιμα για τα πρώτα 18.000χλμ, αξίας 200€), οπότε ας είμαστε και λίγο πιο ελάστικοί στην κρίση μας. Τίποτα άλλο πάνω στο συγκεκριμένο σκούτερ δεν μαρτυράει την τιμή του εκτός από τις αναρτήσεις, τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση. Τα πλαστικά του είναι πολύ καλά δεμένα και δεν δείχνουν φθηνά και το δισκόφρενο πίσω είναι κάτι που δεν συναντάει κανείς σ' αυτήν την κατηγορία τιμής. Αν έπρεπε να ξαναεπιλέξω θα το ξαναγόραζα. Με την πρώτη ευκαιρία θα κοιτάξω για βελτίωση των αναρτήσεων.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ agility city 125cc ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΡΟΒΛΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΟΣΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ . ΑΠΟ SCOOTER ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΩ ΒΑΣΗ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΗ??/
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδια καλησπερα.Ξερει κανεις που μπορω να βρω το service manual για το agility 150?
ΑπάντησηΔιαγραφήγια κοιτα δεξια στο κομοδινο στο κατω συρταρι
Διαγραφήμηχανη δεν ξερω αν αγορασω ...αλλα ρε φιλε εισαι πολυ ατακαγοροσ με εκανες να γελασω πολυ να εισαι καλα !!!!
ΔιαγραφήΚαταρχήν μπράβο για το σάιτ.Πέρα απο το κλασικό τρέμολο το τιμόνι μου σκορτσάρει πολύ στις εκκινήσεις.Πήγα στον μάστορα και μου λέει κατευθείαν ιμάντας.Μου λέει ο κατασκευαστής δινει 10,000 χμ ζωής και τέτοια.Το έχω πάρει μεταχειρισμένο στα 11,000 χμ και τώρα έχει άλλα 7.000.Έχω αλλάξει λάδι ,μπουζί τακάκια και βαλβολίνες (όλα με τις προδιαγραφες).Οπότε όπως καταλαβαίνετε δεν ξέρω τι τρέχει με όλα τα υπόλοιπα οπότε είπα ναι αυτό θα είναι..ιμάντας.Τον ρώτησα πόσο και μου είπε 100 ευρώ ιμάντας μου λέει μπίλιες μαγνήτες τα ΠΑΝΤΑ.Και λέω οκ απο την μια να ξεκινήσω και να κρατάω και ένα βιβλίο σέρβις και μια τεσπα αρχή.Αλλά ρε σεις αν είναι μόνο για ιμάντα και μπίλιες αυτά είναι ένα 25άρι ευρώ και έχω συνεργείο αυτοκινήτων φίλων μου με τα εργαλεία και τα αλλάζω εκεί οπότε γιατί τα εκατό?Γενικά πείτε μου πόσο κοστίζει ένα σέρβις και μήπως ο μάγκας εννοεί λάδια τακάκια μπουζί και τέτοια όταν λέει τα πάντα?Οκ θα πάω να τον ξαναρωτήσω αλλά αν ξέρετε κάτι πείτε μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σας κι από 'μένα.Αγόρασα το 125 το 2011 και έχω κάνει μέχρι τώρα 25.000 χιλιόμετρα.Το μόνο που μου παρουσίασε ήταν αυτό που διάβασα και πιο πάνω από άλλους.Κλωτσούσε στην εκκίνηση.Ίσως ο καθαρισμός της καμπάνας να διορθωνε την κατάσταση αλλά λόγω χαμηλού κόστους άλλαξα όλο το συμπλέκτη και τα συναφή(Γύρω στα 45 ευρώ) και ησύχασα.Αν η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσω είναι τα 60 μου βγάζει 160 με 180 χιλιόμετρα.Αν η μέγιστη ειναι 70 μου βγάζει 140 με 150.Αν το πάω όσο πάει μου βγάζει 120 με 130.Νόμιζω ότι είναι μια χαρά απο πλευρά οικονομίας.Αν τρέμει το τιμόνι σας δοκιμάστε μία βόλτα χωρίς τη μπαγαζιέρα!!Κάνω 45 χιλιόμετρα κάθε μέρα πάνε-έλα στη δουλειά όταν έχει καλό καιρό και με έχει σώσει.Για την τιμή του νομίζω είναι τέλειο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά έχω το 150 του 10.το έχω ένα χρόνο τώρα και η απόδοση του έχει πέσει αρκετά(εκκίνηση,εν κίνησει επιτάχυνση και στην τελική του 90 και ζόρικα)που μπορεί να οφείλονται αυτά?
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλαξε λάδια καθάρισε ντεμποζιτο για τυχόν σκουπιδακια μπορείς επίσης μα του βάλεις μπίλιες πιο πολλά γραμμάρια και να βάλεις κάνα βαριατορ μαλοσσι όπως έκανα κ εγώ
Διαγραφήμηπως να αρχισεις να κανεις διαιτα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω το 150 'το πηρα μεταχειρισμενο με 21000χλμ κ τωρα εχω 27000.Για τα χρηματα του ειναι αστερι,θα πρεπει να πληρωσει κανεις τα διπλα για κατι αλλο.Αλλαξτε λαστιχα αμεσα κ μεταμορφωνεται,τα φρενα ειναι τελεια,το προβλημα που ακουτε δικαβαλοι να κοπαναει απο κατω ειναι ενα στρογγυλο λαστιχο που εχει το κεντρικο σταντ που τρωγεται ευκολα,το αλλαζεται με μισο εβρο η βαζετε καποιο αλλο με πατεντα κ ειναι οκ.Το τρεμουλο στο ξεκινημα ειναι απο τηνκαμπανα,πρεπει στο ξεκινημα να δινετε πολυ γκαζι κ κατα καιρο να τριβετε-καθαριζετε την καμπανα η διαφορετικα με 50 εβρα αγοραζετε α
ΑπάντησηΔιαγραφήΛλη ποιοτικοτερη.Αλλαξτε τις μπιλιες με Dr.pulley με βαρος 12 γρ κ θα εχετε την ιδια σχεδον τελικη αλλα πολυ πιο γρηγορες εκκινησεις.Αλλαξτε κ το βαριατορ με αλλο π.χ kosso πιο ελαφρυ ,αλλαξτε μπουζι με ιριδιου NGK.Tελος αλλαξα το φιλτρο αερα με σφουγγαρι malossi κ τον σωληνα που φερνειαερα στο φιλτροκουτι τον αλλαξα με παχυτερο κ τον εδεσα με ταιραπ κατω απο το πατωμα ωστε να φερνει κρυο αερα.Το εργαλειο πεταει....κ δεν εχω κανενα προβλημα 2 χρονια τωρα....
sh mode 125
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ξεχασεται ολα τα παραπανω ΣΥΝΤΟΜΑ
re alania na parw ENA 200i pou to psuno h mpa!!!tosa akouw!!gnwmes apo katoxous 200i 2014!!!aksizei h mpa!!!?
ΑπάντησηΔιαγραφήεχει αγορασει κανενας το 16 ?
ΑπάντησηΔιαγραφήagillty 150 παω για 2 φορα να αλλαξω ανορθωτη
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλα η βελονα της βενζινης στην ανηφορα και κατηφορα παιζει δεν ειναι σταθερος και απο τι ρωτησα δεν φτιαχνεται
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε όλα τα μικρά σκούτερ/παπια παίζει η βελόνα λόγω φλοτέρ. Δεν είναι πρόβλημα για να θέλει φτιάξιμο.
Διαγραφήκαλησπερα! ενδιαφερομαι για το 200 16+. μπορει καποιος που το εχει αγορασει να μου πει τα θετικα και τα αρνητικα του μοντελου αυτου. ευχαριστω...............
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο έχω κάνει τεστ. Βελτιωμένο σε όλα σε σχέση με το City 200 που έχω και κυρίως σε αναρτήσεις και θέση συνεπιβάτη (πατάκια που διπλώνουν)
Διαγραφήκαλησπερα..πως λυνετε το θεμα του οτι ποιανει μονο 95 χιλιομετρα??? δηλαδη τι πρεπει να αλλαχτει για να βγαζει 120-130 χιλιομετρα τελικη??
ΑπάντησηΔιαγραφήπας για αλλαγη σκουτ..
ΑπάντησηΔιαγραφήPedia ekana deka xiliometra k ksafnika arxise name kei para poli ladi exete kamia apopsi den to exo zorisi kafolou
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι έτοιμος να προχωρήσω στην αγορά ενός agility 50 4t του 2010 Δεν με απασχολούν οι υψηλές επιδόσεις όσο η χαμηλή κατανάλωση. Έχει διαβάσει κανείς στα ξένα forum την μετατροπή που κόβεις στην.μέση το cdi ώστε να κοπεί εσωτερικά ένα καλώδιο και να βγάλει έτσι τον κόφτη; Το έχει δοκιμάσει κανείς σε 50αρι. Επίσης γιατί ένα στα δύο μηχανάκια που βρίσκω στις αγγελίες δεν έχει το τελικό καπάκι της εξάτμισης, το κλεβουνε ή η απομάκρυνση του επιφέρει κάποια βελτίωση στις επιδόσεις. Ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπερα σε ολα τα παιδια κατοχος 125 με 18.000 αλαγμενος υμαντας και μπιλιες πολυ καλο στο δρομο ειδικα σε υψηλες ταχυτητες ρελαντι αστερι το μονο θεματακι που εχω ειναι και εγω με το τριξιμο στην εκινηση κουνιουντε ολα τα πλαστικα και εσυ απο την θεση του οδηγου ειναι σαν να τρως σπροξια το κανει ειδικα οταν ανοιγω ομαλα το γκαζι οταν στο φαναρι το ξεκιναω τερμα δεν μου το κανει μια ιδεα λιγο σχεδων καθολου τωρα εβγαλα ειδα τον υμαντα μια χαρα καμπανα ειχε ποιασει μαυριλα καργα την εβγαλα την καθαρισα και την ετριψα με γυαλοχαρτο ωστε να γινει ποιο αγριο οντως μετα το καθαρισμα και το τριψιμο στα 30 χμ ολα μια χαρα σαν καινουριο μετα παλι τα ιδια και εγω συνφωνω με τα παραπανω παιδια αλαγη καμπανα ολο το συστημα και πιστευω να βγει ακρη οσο για το δευτερο ατομο γαμησετα καθεσε στην ακρη στην σελα ειναι και αβολη τρως και τα μπαμπα μπουμπα τρως και τον πισινο στην πλατη σου αγανακτηση για ενα ατομο καλο ειναι τωρα μπαγκαζιερα κανει δουλεια αμα δεν εχεις ειδικα στο δρομο με μπαγκαζιερα νορμαλ με ανεμο θετικο 90 χμ χωρις μπαγκαζιερα περνεις 5+ με 10 και ισως λιγο παραπανο
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα , έχω το Agility City 50cc 2T , με 7.000 χιλιόμετρα πάνω του . Πριν ένα μήνα , κατεβαίνω για να πάω στη δουλεία και το 50αρι αρνείται πεισματικά να ξεκινήσει . Η μίζα δουλεύει αλλά το μοτέρ δε παίρνει , η μανιβέλα λειτουργεί αλλά το μοτέρ έχει μουλαρώσει . Με τα πολλά το αφήνω και φεύγω . Μετά περνάνε οι μέρες ψάχνοντας τι έχει . Εδώ να σας πω πως εδώ στο Βέλγιο που μένω τα συνεργεία είναι φωτιά και έτσι τα service τα κάνω μόνος μου . Το αποτέλεσμα είναι ότι του έχω αλλάξει τα πάντα , δηλ. αλλαγή λαδιών , φίλτρων , μπουζί, μπαταρία και ρύθμισμα. Το μοτέρ ανένδοτο , όταν πατάω τη μίζα κλοτσάει το μοτέρ και γυρνάει κανονικά αλλά δεν ξεκινάει . Το ίδιο και με τη μανιβέλα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΦοβάμαι μήπως είναι ανορθωτής . Έχει τύχει σε κανέναν σας αυτό ? ¨Έχετε καμιά ιδέα ? καμιά συμβουλή ?
ο ανορθωτης ειναι για να φορτιζει την μπαταρια,καμια σχεσει με το οτι δεν περνει μπροστα.αν και αργα απαντω μετα απο 3 χρονια ,αλλα δεν μπενουν στην σεληδα και βαρεθηκα να μπενω μονο μου.το ποιο πιθανων ειναι [1] καρμπιρατερ και [2] ηλεκτρονικη. αν θελεις μου απαντας που ηταν το προβλημα.
ΔιαγραφήΉρθα και γω Σαν άσχετη να ρωτήσω το εξής. Εχω ενα 50cc. Γίνεται να καίει λάδια και να μυρίζει?
ΑπάντησηΔιαγραφήνα το πλενεις ποιο τακτικα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα και από εμένα
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν πήρα το +16 125cc
Το έχω κάνει 400χιλ
Απλά βλέπω κάτι που δεν είναι φυσιολογικο.
Ο κατασκευαστής δίνει 7 αλλά περνει μεσ' στο νερό 7.7 τέλος πάντων με ένα φουλαρισμα εχω 90 με 95χλ
Τι μπορεί να φταίει;
Εχει κανει καποιος καμια καλη μετατροπη; κύλινδρο πιστονι malosi η κατι αλλο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω το kymco agility 200i.. Έκανα τα πρώτα 500χλμ και ύστερα το σέρβις του... Δεν έχω ανεβάσει δεύτερο άτομο... Πότε να ανεβάσω;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήklais
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρκετα Καθυστερημενα εντοπισα αυτη την Σελιδα. Εγω εχω Kymco Agility 125 Μοντελο 2005 εχει 141.000km Με ολα τα service (2 service Book) . Ολα τα χιλιομετρα που κανει ημερησιως ειναι το λιγοτερο 50-70χλμ. Ολα αυτα τα χρονια απο το 2005 εως 2014 σε ενα συνεργειο στο Αιγαλεω και μετα εως σημερα Χαλανδρι. Αυτες τις ημερες Εμφανιζει προβλημα στα ρουλεμαν Στροφαλου , στα 100.000χλμ χρειαστηκε αλλαγη Εξατμισης και ειχε σπασει και η μια βιδα της Κεφαλης που κρατουσε την εξατμιση και χαλασε και το Κοντερ (Ψιλοπραγματα) . Το ραντεβου για το λυσιμο Μοτερ εχει κανονιστει ωστε να γινει συντηρηση και διαγνωση ,λογω της Πινακιδας ΒΕΝ αυτο ειναι και το ονομα του :)
ΑπάντησηΔιαγραφήpos mporo na vgalo ton kofti apo tin vespa einai tou 15 montelo
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημέρα σε όλους, έχω το 200, ενώ ήμουν σε πορεία έσβησαν τα φώτα, πήγαινα όμως κανονικά, φθάνω-παρκάρω-σβήνω, δεν ξαναπήρε ..έχετε καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι..? Ευχαριστώ
αλλαξες λαμπα!!! ελεγξε την μπαταρια αν εχει ρευμα, αν δεν εχει ρευμα ελεγξε για καποια ασφαλεια, αν και η ασφαλεια ειναι ενταξει πρεπει να ελεγξεις τον ανορθωτη, αν και ο ανορθωτης ειναι ενταξει, αλεγξε τα πηνια. Αυτα οσο αφορα τα φωτα,και αν δεν εχει η μπαταρια ρευμα λογικο να μην περνει μπροστα,το ιντζεκσιον εχεις!! γιατη το ιντζεκσιον θελει ρευμα για να δουλεψει η αντλεια καυσιμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆθλιες αναρτήσεις οτι πρέπει να σου πέσουν τα νεφρά.
ΑπάντησηΔιαγραφή