Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Τρεμολο τιμονιου

AGILITY CITY CLUB

Οπως σας ειχα προαναφερει τις τελευταιες μερες ειχα προβλημα με το τιμονι .Δεν αντεξα αλλο και πηγα στο συνεργειο παλι του ειπα οτι εχει γινει ανυποφορο και οτι πρεπει οπωςδηποτε να μου το φτιαξει.Αφου το ειχε ολη μερα εκει οταν πηγα να το παρω ευτυχως το τρεμολο ειχε εξαλειφθει εντελως.Οταν το ρωτησα τι ακριβως ηταν και πως το εφτιαξε μου ειπε οτι ακουλουθησε καποια τεχνικη που δεν την εγκρινει η εταιρια αλλα δεν προτεινει και λυση(η εταιρια) .Μου ειπε οτι εξισε 1-2 χιλιοστα την καμπανα γιατι ολο το τρεμολο προερχονταν απο την μεταδοση.Τωρα τι εκανε δεν ξερω μου ελεγε μαλακιες η οχι μια φορα το μηχανακι ειναι πολυ καλυτερο απο ποτε δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα και ισα ισα ξεκιναει και πολυ πιο σβελτα οποτε οποιοι αντιμετωπιζεται το ιδιο προβλημα δεν ειναι κατι που δεν φτιαχνεται πηγαινετε στο μαστορα σας και ξερει αυτο...αυτα απο μενα καλη σας μερα.


3 σχόλια:

  1. Αντιμετωπιζω και εγω το ιδιο προβλημα φιλαρακι....αλλα αφου λες οτι εσενα σου φτιαχτηκε ετσι θα παω και εγω στην κυμκο να τους πω να μου το φτιαξουν βεβαια ειναι σε μικρο βαθμο τωρα αλλα ποιος ξερει μετα.Σε ευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ίδιο πρόβλημα και σε μενα σε υποφερτά επίπεδα όμως.
    Το συνεργείο (αντιπροσωπειας) που το είδε (18 χρόνος πιτσιρικάς) με ύφος χιλίων καρδιναλιων μιλησε για στραβωμένη ζάντα και φώναξε το αφεντικό....
    Το αφεντικό λέει για να δω και γυρίζει τον τροχο μπροστα μου ...(φυσικά δεν ήταν στραβωμένη η ζάντα) μου λέει να αλλάξω λάστιχα και ότι η ζάντα κοστίζει 140 ευρώ έτσι απλά ...Η γνώμη ενός μηχανικού σε άλλο συνεργειο ήταν οτι φταίει το βαλιτσάκι και λογικό αφού όταν το μηχανακι είναι φορτωμένο το φαινόμενο είναι πιο εντονο.
    Αυτα είχα να πω, και προσέχτε ποιους εμπιστευεστε, δεν υπάρχουν λεφτα....Αρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα προτεινα οσοι ειναι κατοχοι kymco να οργανωσουμε μια συναντηση για καφε,για να γνωριστουμε και να συζητησουμε τα διαφορα προβληματα τον σκουτερ μας και οχι μονο,μπορουμαι να οργανοσουμε και μια εκδρομουλα. περιμενω απαντηση σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή